ÁSZF

ÁSZF

I. A SZOLGÁLTATÓ
A www.ozonmed.hu online áruházat a Ozone Med Hungary Kft.. üzemelteti (továbbiakban: “Szolgáltató”)

A Szolgáltató cégneve: Ozone Med Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság

A Szolgáltató rövidített neve: Ozone Med Hungary Kft.

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-285224

Adószáma: 25714793-2-42

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt
elektronikus levelezési címe: info@ozonmed.hu

A Szolgáltató székhelye: 1148 Budapest, Adria sétány 9 / E

A Szolgáltató postai címe: 1148 Budapest, Adria sétány 9 / E

A Szolgáltató (Cg:01-09-285224), bejegyezve 2016.07.20-án a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által,
adószám: 25714793-2-42 (TEÁOR: 4791) 24155/2016/3.  4441/1 nyilvántartási szám alatt, a jogszabályok szerint csomagküldő tevékenységet folytathat.

A Szolgáltató adatvédelmi nyilvántartási azonosítója: folyamatban

A tárhelyszolgáltató adatai:

Tárhelypark Kft.

1119 Budapest, Mohai köz 4. Adószáma: 23289903-2-13

Tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@tarhelypark.hu

II. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

A megrendelések leadása az Ozonmed.hu internetes áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges,
interneten keresztül a www.ozonmed.hu webcímen. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott
rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el.
A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a Szolgáltató szintén elektronikus úton küldi el a Vevők
részére.
A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően átvételi és fizetési mód
választandó. A “megrendelés elküldése” gomb megnyomásával a vevő ajánlatot tesz, mellyel fizetési
kötelezettsége keletkezik, s melyre a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást
küldünk.
A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a
szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a Vevő adatait.
Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó
mentesül az ajánlati kötöttség alól.
A rendelés leadása előtt a Vevőnek van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a
módosult adatok felülírásával és rögzítésével.
A szerződés nyelve magyar, de egyedi beállítást követően szerződéskötés angol nyelven is lehetséges.
A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra,
archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a
megrendelés azonosítószáma. Az ozonmed.hu oldalon az árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák.

· Rendelési információk

Amikor rendel tőlünk, az Ön által megadott személyes adatokat összegyűjtjük, feldolgozzuk és felhasználjuk
a vonatkozó hatályos adatvédelmi törvények keretein belül. Az Öntől kért ismeretek, amelyek az Ön által
igényelt szolgáltatásunk teljesítéséhez szükségesek, az űrlapon kötelező mezőként szerepelnek, a többi adat
önkéntes. A szerződések megkötéséhez és végrehajtásához az egyes esetektől függően szükségünk van olyan
kapcsolati ismeretekre, mint a név, szállítási és számlázási cím, illetve az Ön által választott fizetési módról
szóló tájékoztatás. Ezen kívül az Ön adatait használjuk még vásárlói adatbázisunk frissítésére, hogy az
adatbázisban csak releváns adat tárolódjon. Gépelési hibák elkerülésére és annak biztosítására, hogy az Ön
által rendelt árucikket meg is kapja, a beírt címet teljesség és pontosság tekintetében ellenőrizzük.
Tároljuk és felhasználjuk az Ön adatait, amikor megkeres minket telefonon, e-mailben vagy a kapcsolati
űrlapunkon keresztül, illetve ha tájékoztatást küld számunkra valamilyen más formában és emiatt adatai
hozzánk kerülnek. Ezen kívül tároljuk és felhasználjuk személyes adatait és a technikai információkat olyan
mértékben, amennyire az szükséges a weblapunkon történő helytelen használat vagy más törvénytelen
cselekedet megelőzése, vagy azzal szembeni eljárás érdekében, pl. az adatbiztonság fenntartása miatt
informatikai rendszerünk elleni támadás esetére. Végül tároljuk és felhasználjuk adatait olyan mértékben,
amennyire erre minket a jogszabályok köteleznek, így a többi között hivatalos szerv vagy bírósági végzés
alapján, jogaink biztosítására és igényeink követelésére.

Rendelését egyszerűen leadhatja a webáruház felületén keresztül.
A termékek ára tartalmazza a törvényben előírt ÁFÁ-t, azonban nem tartalmazza a szállítási költséget, mely
vagy ingyenes, vagy a termékek méretétől, súlyától és értékétől függően változnak. A pontos szállítási
költségről a rendelés során tájékoztatjuk, de a termékre kattintva is láthatja a termékkép mellett a jobb
oldalon.
A termékeket cégünk az MPL futárszolgálattal szállítja Önnek házhoz, de lehetősége van az árut személyesen
is átvenni telephelyünkön, de erről mindenképpen egyezetnie kell velünk legalább 1 nappal az átvétel előtt.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

· A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő 48 órán belül e-mailben visszaigazolni a
leadott rendelést. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a
megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
A megrendelés regisztrációhoz kötött . A rendelések feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között zajlik.
Természetesen ezen időpontokon kívül is leadhatja rendelését, de ebben az esetben megrendelését aznap
már nem tudjuk feldolgozni.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az általános
teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2 – 6 munkanap.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként
szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül
álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

· A termék kosárba helyezése

Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, akkor a “Kosárba rakom” gomb segítségével a
bevásárlókosárba helyezheti azt. A Kosárban természetesen egyszerre több készüléket is elhelyezhet, és
amíg nem véglegesíti a megrendelést, addig korlátlanul változtathatja a termékek mennyiségét, vagy
törölheti azokat.

· Rendelés elküldése

Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett készülékeket, akkor kérem:

1. Tekintse meg a kosár tartalmát és kattintson a ” Tovább a Pénztárhoz” feliratra.
2. Majd töltse ki a vásárláshoz szükséges mezőket, melyeket megjelenít webshop.
3. Válassza ki a szállítási módot.
4. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra.

Kérem, kiemelten ügyeljen elérhetőségeinek megfelelő megadására, hiszen csak ebben az esetben tudjuk a
rendelést visszaigazolni, valamint teljesíteni. Hibás adatok megadása esetén meghiúsulhat a
kapcsolatfelvétel. Pl. az E-mailes visszaigazolást megakadályozhatja a rosszul megadott E-mail cím, vagy a
postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.

· Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a
kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található
adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Kosár Frissítése”
(kék) gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X”
„Törlés” gombot.

· A megrendelt termék házhozszállítása és díjfizetési módok

Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a későbbi gyorsabb és
hatékonyabb ügyintézés érdekében.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt
szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét,
és ne vegye át a csomagot. Kérjük, kísérje figyelemmel hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre
került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel
érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével, kérjük,
forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó
részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét

· Szállítási módok:

Webáruházunk megrendeléseit belföldön általában a MPL futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése
rendszerint munkanapokon 8-17 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor
érdemes munkahelyi címét megadni. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át
nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

· Külföldi szállítás

Külföldi szállítás is megoldható. Ebben az esetben kérem, az info@ozonmed.hu e-mail címen egyeztessen
velünk a szállítás módjáról és annak költségről.

· Fizetési feltételek

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.
A következő fizetési lehetőségek közül választhat:
1. Utánvét: A csomagot a futár kézbesíti és átvételkor kell neki a termék árát és az esetleges szállítási
költséget kifizetni.
2. Banki utalással: Megrendelés után proforma számlát küldünk Önnek, mely alapján elutalhatja nekünk az
összeget. Miután beérkezett a pénz a bankszámlára, átadjuk a terméket a futárnak. Ebben az esetben a
futárnak már nem kell fizetnie semmit.
3. Készpénz: Telefonos egyeztetés után telephelyünkön az áru átvételekor készpénzben vagy banki
POS –terminálon keresztül bankkártyával.

A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a
kapcsolatot a megrendelővel.

 Bankkártyás fizetés:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A pénzügyi szolgáltató
kizárólag a Vevő által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos
személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a pénzügyi szolgáltató nem kap értesítést a Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a
Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a pénzügyi szolgáltató érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a pénzügyi szolgáltató oldala tájékoztatja. A kártyás
fizetéshez a Vevő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vevő
folyószámláján. Ezen fizetési mód választása esetén a Vevő mindenképp várja meg, amíg a Szolgáltató visszaigazolja a megrendelést, addig semmiképp ne indítsa el az utalást.
Szolgáltató a vételár számláján történő jóváírását követően indítja el a csomagot.

· Házhoz szállítás díjszabása

Az egyes szállítási díjak minden egyes termék ismertetőjében is láthatóak.

· Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja
fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a
megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll
módunkban ismételten elindítani!

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék
vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldője részére.

III. SZAVATOSSÁG

· Kellékszavatosság

Az Ozone Med Hungary Kft. (továbbiakban: Ozonmed) hibás teljesítés esetén az Ozonmeddel szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt
érvényesítheti a szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában
már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési
határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Ön választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy az Ozonmed számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan,
többletkülönbséggel járna.

Ha a kijavítást vagy kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát az Ozonmed költségére Ön is kijavíttathatja vagy- végső esetben-a
szerződéstől is elállhat.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Ozonmed adott okot.
Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított
kettő hónapon belül közölni az Ozonmeddel.
Ön közvetlenül az Ozonmeddel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az Ozonmedtől vásárolta. (számla vagy
számla másolatának bemutatásával)
Ilyen esetben az Ozonmed csak akkor mentesül a szavatosság alól. ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis
bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az
Ozonmed bizonyítani tudja, hogy a hiba oda Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által
támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől-a megjelölt hiba szempontjából-elkülöníthető része tekintetében
érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

· Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló-választása szerint- a III.1 pontban
meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
A fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított
részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.
A termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti,
azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és ellátásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött
létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén a fogyasztónak kell bizonyítani.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A termékszavatossági igényét a fogyasztó a termékgyártó által forgalomba hozatalától számított két éven
belül érvényesítheti. e határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után
késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül
közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó
felelős.

A fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával Ozonmedden
szemben gyakorolhatja.
Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.

A gyártó, vagy az Ozonmed forgalmazója kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól,
ha bizonyítani tudja, hogy:

– A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,
vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatóság előírás alkalmazásából ered.

A gyártó vagy az Ozonmed forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

IV. JÓTÁLLÁS

1. A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya
csakis az új Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet
mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
Hibás teljesítés estén az Ozonmed a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet
mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10.000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év
jótállást (garanciát) vállal.
A jótállás kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést
az Ozonmed, vagy annak megbízottja végzi el, az üzembe helyezés napja. Az Ozonmed a termékhez mellékelt
jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi, illetve a kiszállítási napon.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Fogyasztórészére való átadását követően lépett fel,
így például, ha a hibát:
– szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést, az Ozonmed, vagy annak megbízottja
végezte el, illetve ha szakszerűtlen üzembe helyezés a használati kezelési útmutató hibájára vezethető
vissza)
– rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
– helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
– elemi kár, természeti csapás okozta

Jótállás keretébe tartozó hiba esetében a Fogyasztó

Elsősorban választása szerint kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve ha a választott igény teljesítése
lehetetlen, vagy ha az Ozonmednek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva, aránytalan
többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a
szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztó okozott érdeksérelmet.
Ha az Ozonmed a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a
Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez
fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó- választása szerint- a vételár arányos leszállítását igényelheti.
Jelentéktelen hiba miatt jótállásnak nincs helye.
Kijavítást vagy kicserélést-a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére
figyelemmel
megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Ozonmednek törekednie kell arra,
hogy a megjavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja
rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a termékek részének kicserélése (kijavítása) esetén a cserélt
(kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében
újból kezdődik.
Jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Ozonmedet terhelik.

A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási
igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen
korlátozásoktól függetlenül a Fogyasztó a jótállásból fakadó jogok az. 1. pontban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik.

2. A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya
csakis az új Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet
mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Hibás teljesítés estén az Ozonmed a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet
mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10.000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év
jótállást (garanciát) vállal.

A jótállás kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést
az Ozonmed, vagy annak megbízottja végzi el, az üzembe helyezés napja. Az Ozonmed a termékhez mellékelt
jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi, illetve a kiszállítási napon.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Fogyasztórészére való átadását követően lépett fel,
így például, ha a hibát:

– szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést, az Ozonmed, vagy annak megbízottja
végezte el, illetve ha szakszerűtlen üzembe helyezés a használati kezelési útmutató hibájára vezethető
vissza)
– rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
– helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
– elemi kár, természeti csapás okozta

Jótállás keretébe tartozó hiba esetében a Fogyasztó:

Elsősorban-választása szerint-kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve ha a választott igény teljesítése
lehetetlen, vagy ha az Ozonmednek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva, aránytalan
többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a
szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztó okozott érdeksérelmet.
Ha az Ozonmed a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a
Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez
fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó- választása szerint- a vételár arányos leszállítását igényelheti.
Jelentéktelen hiba miatt jótállásnak nincs helye.
Kijavítást vagy kicserélést-a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére
figyelemmel
megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Ozonmednek törekednie kell arra,
hogy a megjavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja
rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a termékek részének kicserélése (kijavítása) esetén a cserélt
(kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében
újból kezdődik.
Jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Ozonmedet terhelik.
A Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási
igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. ezen
korlátozásoktól függetlenül a Fogyasztó a jótállásból fakadó jogok az. 1. pontban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik.

· Szavatosság, jótállás érvényesítése

A termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Ozonmed alább meghatározott
címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti:
Ha a kiszállított áru láthatóan anyag-vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is,
akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal.
Ha nem él a reklamáció lehetőségével, az nem jár törvényes jogaira nézve következményekkel.
Valamennyi megvásárolt áru törékeny, 2 éves szavatossági ideje alatt fellépő meghibásodásra az Önnek járó
törvényes jogok fennállnak.

Jótállási feltételekről bővebben a termékekhez mellékelt dokumentumokból tájékozódhat.

Ha nincsenek meg Önnek ezek a dokumentumok vagy nem műszaki cikkről van szó, akkor kérjük, forduljon
szolgáltató központunkhoz:
e-mail: info@ozonmed.hu
Tel.: 06 20 430 8999 ( elérhető munkanapokon 09:00 – 14:00 között )

Cím: 1148 Budapest, Adria Sétány 9 / E

Postai úton történő megkeresés esetén kérjük, hogy kiegészítésként írja rá a borítékra:
„Ozonmed webáruház”
A szerződés szerinti jótállás a szavatossági jogok fennállását nem érinti.

A vásárló által javítás céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termék visszaszállításáról pedig a kereskedő vagy a javítást elvégző köteles gondoskodni.

V. Panaszkezelés

Panasszal fordulhat az illetékes járási hivatalokhoz:

Település szerint az alábbi kormányzati weboldalon találhatóak az illetékes járási hivatalok elérhetőségei: 

http://jarasinfo.gov.hu

Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

VI. TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

A vételár teljes kifizetésig az áru az Ozone Med Hungary Kft. tulajdonában marad.
Ha a termék a vételár teljes megfizetését megelőzően még-bármely okból- az Ön birtokába kerül,
felelősséggel tartozik az Ozonmed irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit
nem lehet kötelezni.

VII. FIZETÉS, ESEDÉKESSÉG, KÉSEDELMES FIZETÉS

Az áru kifizetése az Ön választása szerint történhet banki előreutalással, MPL utánvéttel vagy az
1148 Budapest, Adria sétány 9 / E szám alatti telephelyen készpénzzel illetve bankkártyával. Az Ozone Med
Hungary Kft. fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben bizonyos fizetési módokat kizárjon, illetve
előreutalást kérjen.

VIII. ELÁLLÁSI JOG

Az elállási jog külön indokolás nélkül gyakorolható
Elállási jog 14 napon belül gyakorolható
Elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor
Elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül
Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett ellenértéket
(levonások nélkül)
Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli
Az Ozonmed az elállási jog gyakorlásának tudomásul vételéről tartós adathordozón küld visszaigazolást email
útján.
A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

45/2014. (II. 26) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog CSAK A FOGYASZTÓKAT illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz JOGI SZEMÉLYEKET, CÉGEKET NEM ILLET MEG AZ ELÁLLÁSI JOG.

Előreutalás esetében az esedékes összeget utalja a következő számlaszámra:

Ozone Med Hungary Kft
Székhely: 1148 Budapest, Adria Sétány 9 / E
Cégbejegyzés: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Cégjegyzékszám: 01-09-285224,
Adószám: 25714793-2-42
Bank neve: Erste Bank Hungary Zrt.
Számlaszám:11600006-00000000-77419286
IBAN: HU07 1160 0006 0000 0000 7741 9286
SWIFT / BIC: GIBAHUHB

Közösségi média

Elérhetőségek

1162 Budapest,
Szent Korona utca 152
E-mail: info@ozonmed.hu

Nyitvatartás

Hétfő- Péntek
09:00  – 18:00 

Szombat – Vasárnap
10:00 – 16:00 

Ha kérdése van,
hivjon minkett
vagy keressen elérhetőségeinken.

Friss hír

Elérhetőségek

1162 Budapest,
Szent Korona utca 152
E-mail: info@ozonmed.hu

Nyitvatartás

Hétfő- Péntek
09:00  – 18:00 

Szombat – Vasárnap
10:00 – 16:00 

Ha kérdése van,
hivjon minkett
vagy keressen elérhetőségeinken.

Friss hír